1995 óta
|
1991 óta |
1992 óta |
1992 óta |
Az idők kezdete óta |
|
|
|
Támogatásod? |
Használati útmutatóFogyasztói kultúra | Vevőtájékoztatás | Történelem | Jog | Életmód | Földrajz | Kultúra | Egészség | Gazdaság | Politika | Mesterségek | Tudományok
![]()
Egyéni keresés
|
HASZNÁLATI ÚTMUTATÓ |
|
Használati útmutatók |
||||||||
A portál minden látogatója által igénybe vehető szolgáltatás: |
Minden üzleti tevékenység termékek és szolgáltatások értékesítése. Minden termék és szolgáltatás fontos tartozéka a megfelelő használati útmutatója. A gazdálkodásnak alig ha van más eleme, amelynek nagyobb a haszon és ráfordítás hányadosa. A jó cég gondoskodik arról, hogy minden termékéről legyen megfelelő használati útmutató. És, ami ma már magától értetődő: ezt elektronikus formában kell őrizni, hogy bármikor, gyakorlatilag költség nélkül lehessen biztosítani a vevőnek, vagy éppenséggel minden érdeklődőnek. Ajánlatunk:
Kapcsolatfelvétel: kiado@valtozovilag.hu
|
|
||||||
Tisztázzunk néhány fogalmat! |
||||||||
Tanulmányokat kínálunk, keresünk, közvetítünk, bármilyen témában!
|
Minden, amiért fizetünk, három kategóriába sorolható: termék, szolgáltatás vagy jog. A terméknek van gyártója (ha az külföldi, akkor őt egy hazai importőr vagy forgalmazó képviseli, helyettesíti), a szolgáltatást szolgáltató nyújtja, a jogot a jogtulajdonostól szerezzük. Ezek (gyártó, szolgáltató, jogtulajdonos) és a vevő közé rendszerint kereskedő (bizományos, közvetítő) jelenik meg, ami egy sajátos szolgáltatás. Ami a vevő (más szóval: vásárló, fogyasztó) számára fontos: amikor valamiért fizetünk, számos jogot is szerzünk:
Ami nekünk jog, az a másik fél számára kötelezettség, csakhogy nem mindig kézenfekvő az, hogy ki a másik fél. Bizonyos kötelezettségek a kereskedőt, más kötelezettségek csak a gyártót terhelik. Magyarországon, ha mindenkit, így az egyéni vállalkozókat is figyelembe vesszük, közel 3 millió termelő, több mint 2 millió kereskedő és közel ennyi szolgáltató van, ezek egyenkénti bemutatása tehát irreális feladat - csupán az országos telefonkönyv tartalmazza ezt a világot, egy-egy cím erejéig - azt is számos hiánnyal és pontatlansággal. Ennek ellenére nem fölösleges megemlíteni néhány példát, hiszen a legnagyobbakkal szinte mindenki találkozik, a legjobbakat pedig azért is fontos ismernünk, hogy az elvárásainknak legyenek példái, viszonyítási pontjai.
|
|
||||||
Ajánlások |
||||||||
|
Milyen a jó vevőszolgálat? 1. Először is, ha van. 2. Ha könnyű megtalálni. 3. Ha nem kell bosszantóan hosszú ideig várni a sorban. 4. Ha ott ki is próbálják a megvásárolt készüléket. 5. Ha ott helyben biztosítják a használati útmutatót, garancialevelet stb. 6. Ha szóban is elmondanak néhány fontos és hasznos információt, figyelmeztetést. 7. Ha gondosan becsomagolják az árut. 8. Ha kedvesek és udvariasak, de nem bizalmaskodnak. 9. Ha minden, különösen a váratlan, szokatlan helyzetekben is szolgálatkészek. 10. Ha telefonon is elérhetők, az emailekre is válaszolnak.
Milyen a jó használati útmutató? 1. A használati útmutató készüljön magyarul, jó nyelvezettel. Minden esetben, de különösen ha idegen nyelvű anyag fordítása alapján készül, gondoskodni kell nyelvi lektorálásról. 2. A használati útmutató legyen jól olvasható. A használt betűk nagysága általában 8 pontnál, a kiemelt információknál, figyelmeztetéseknél 9 pontnál kisebb ne legyen. Kerülni kell minden egyéb az olvashatóságot zavaró megoldást (színes vagy grafikus háttér, színes vagy szokatlan típusú betűk. 3. A vevőnek legyen lehetősége még vásárlás előtt áttanulmányozni a használati útmutatót. 4. A gyártó és a kereskedő gondoskodjék a használati útmutató pótlásának lehetőségéről. 5. A használati útmutató legyen tárgyilagos és szakszerű. A reklámot és a tájékoztatást tudni kell szétválasztani.
|
|
||||||
Néhány gyöngyszem |
||||||||
|
Ha a porszívó meghibásodik, kérjük, hogy hívjanak elektromos szakembert, vagy az illetékes szerviz alkalmazottját a javításhoz... Az óra gondozása: Ámbár az óra úgy van tervezve, hogy sikeresen ellenálljon a normál használat közben jelentkező rázásnak, ennek ellenére nem ajánlatos, hogy durva bánásmódnak, kézi ütésnek tegye ki, vagy hogy kemény felületre leejtse. Kerülje a szíj túlságos meghúzását, csak annyira húzza meg, hogy az ujját be tudja dugni a szíj alá... MAG [Ez a magyar nyelvű ismertető jelzése] Ha a tápkábel megsérült, a veszély elkerülése ki kell cseréltetni a gyártóval, annak értékesítés utáni szolgálatával vagy hasonló képesítéssel rendelkező személlyel.
Ki ne találkozott volna már efféle szövegekkel. Ha ráakad hasonlóra, kérjük, küldje be. Derüljünk együtt!
|
Változó Világ Extra
E 001
Dac a végtelennel
VVE 002
Most, valamikor
VVE 003
Apeva 2017
VVE 004
Apeva 2018
VVE 005
Sose búcsúzz
VVE 006
Apeva 2019
VVE 007
Juliádák
VVE 008
Apeva 2020
VVE 009
Az Életútmutató
VVE 010
Apeva 2021
VVE 011
Levelek
Kínából
VVE 012
Apeva 2022
VVE 013
Halljad,
világ
|
A sorozat katalógusából kiválaszthatod, és akár személyre szabott vagy céges kivitelben megrendelheted: Főleg budapesti cégek, szervezetek, intézmények részére: Cégek, szervezetek, intézmények részére:
Magánszemélyek, cégek, szervezetek, intézmények részére:
SAJÁT NAPTÁR
(1, 12 vagy 365 lapos is, idézetekkel!) Mindenféle papíralapú vagy elektronikus kiadvány elkészítéséhez – évtizedes tapasztalatok, meggyőző referenciák birtokában – készséggel biztosítjuk professzionális szolgáltatásainkat
|
Kihívások? Nagy tervek? Kockázatok? Fejlesztés? Pályázat? Befektetés? Válságmenedzselés? Stratégiatervezés? Alapozd a sikert dinamikus modellel!
A játék szórakoztató dolog, de ha komoly a feladat, keresd meg a Változó Világ modellező műhelyét! |
1995 óta
|
1991 óta |
1992 óta |
1992 óta |
Az idők kezdete óta |
|
CHANGING WORLD | LE MONDE CHANGEANT | СВЕТЪТ В ПРОМЯНА
|
|
Változó Világ, 2023 |